שתף חברים במידע
 הדפס
111

תהליך הגשת דו"ח למע"מ

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תהליך הגשת דו"ח למע"מ


ברצוני לדעת נרשמתי למערכת הפלקס והפקתי את דו"ח המע"מ מה קורה הלאה ? האם מדפיסים את הדו"ח ?

רמי  •  יום רביעי, 10 יוני 2009, 10:03



היי רמי,

1. להדפיס את הדוח ולתייק לתיעוד עתידי.
2. הדוח שהופק הוא רק המספרים שאותם אתה צריך לרשום על פנקס השוברים לתשלום שקיבלת.
3. את השובר יש לשלם בסניפי הדואר או באמצעות האינטרנט.

למידע נוסף קרא את המדריכים שלנו (קישור בתחתית הדף) לעצמאי.


בהצלחה.

מנהל האתר  •  שלומי  •  יום רביעי, 10 יוני 2009, 10:41


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דוח סוף שנה


השאלה הקודמת:
טופס 102

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים