|
ערב טוב, האם יש אפשרות לקבל הנחיה או סדר של תהליך לעריכת דוחות לסוף השנה ? כלומר להכנת מאזן סוף שנה במה מתחילים קודם כול 1.שלב ראשון 2.שני 3.שלישי אם אפשר לקבל ראשי תיבות בבקשה תודהחנאן • יום ראשון, 07 יוני 2009, 17:54 |
יש לסיים התאמות בנקים עד הסוף לעבור על כל החשבונות בהנהלת החשבונות ולוודא כי הרישומים נכונים ובייחוד היתרות נכונות ואין רישומים כפולים. לרשום הוצאות מראש ולשלם להעמיד הלוואות על פי אישורי יתרה מהבנק לבדוק שלמות של הוצאות והכנסות לרשום הכנסות לקבל אם יש. לבדוק כי הוצאות המשכורת תואמות את טופס 126. לבדוק רישום הוצאות סוציאליות והתאמתן לאישורים מחברות ביטוח. לערוך התאמה בין הדיווחים למע"מ ולהכנסות הרשומות בספרים. רישום מלאי. רישום פחת השנהקלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • ריינגולד רואה חשבון • יום שלישי, 09 יוני 2009, 06:41 |
בדיקת הוצאות משכורת לפי 126 נעשית רק לפי טופס 126 שמקבלים בסוף השנה?? ובדיקת דיווח למעמ עם הרישום בספרים נעשית לפי מה ?? האם לפי כרטסת של המעמ או שיש דוח שמנפיקים מחשבשבת??חנאן • יום שלישי, 09 יוני 2009, 12:57 |
משווים רישום משכורות לסך משכורות ב 126
בדיקת דייוח למע"מ היא בדיקה של מחזור שדווח למע"מ לעומת ההכנסות הרשומות בספריםקלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • ריינגולד רואה חשבון • יום רביעי, 10 יוני 2009, 06:19 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|