שתף חברים במידע
 הדפס
111

הכרה בהוצאות רווחת עובדים במלכ"ר

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הכרה בהוצאות רווחת עובדים במלכ"ר


מההם כללי הטיפול בהוצאות בגין פעילויות רווחת עובדים.מה מוכר ומה לא? כיצד רושמים ההוצאות?
כנ"ל לגבי פעילויות העשרת/הכשרת עובדים

א  •  יום רביעי, 06 מאי 2009, 09:46



באופן עקרוני יש לבדוק טובת מי גוברת האם טובת העובד או טובת המעביד ולפיכך להתייחס לעניין.

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  ריינגולד רואה חשבון  •  יום שישי, 08 מאי 2009, 05:09



מדובר על פעילות outdoor,כביכול לטובת המעסיק ויש בו כמובן אלמנטים של פעילות רווחה לעובדים.הארוע מיועד לגיבוש לאחר שינוי ארגוני שחל לאחרונה ונועד לגבש תוך ביצוע משימות שונות עם אופי ניהולי.כיצד לאור הנ"ל צריך להתייחס חשבונאית לנושא,משמע,איך לרשום ההוצאות.

א  •  יום ראשון, 10 מאי 2009, 08:29



לדעתי אין בעיה במקרה זה לדרוש את ההוצאה כטובת המעביד, אך כמובן יש להתייעץ עם רואה החשבון של העמותה
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום שלישי, 12 מאי 2009, 09:21


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
עצמאי ושכיר


השאלה הקודמת:
טופס 161

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים