שתף חברים במידע
 הדפס
111

השלמת פיצויים

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
השלמת פיצויים


שלום,

יש לי עובד שהיה עד 31.12.13 שכיר וקיבל משכורת דרך תלוש..
מ-1.1.14 הנ"ל עצמאי באותה חברה.
רק עכשיו הוא ביקש שישלמו לו פיצויים ואכן שילמו לו ואת השלמת ה]יצויים המעסיק העביר ישירות לחשבון הבנק של העובד.
השאלה שלי היא האם אני אמורה להוציא לעובד תלוש בגין השלמת הפיצויים?
להזכירכם, הנ"ל לא מקבל כבר תלושי שכר בחברה אלא עובד עצמאי.
תודה מראש

אורית  •  יום רביעי, 27 אוגוסט 2014, 08:53



שלום אורית
ודאי שכן. ככל שהפיצויים מתייחסים לתקופה שהוא היה שכיר, זה לא רלוונטי אם כרגע הוא עצמאי.

קדם חי  •  יום רביעי, 27 אוגוסט 2014, 13:15



אז צריך להוציא לו תלוש או לא?
ומה לרשום בתלוש?

אורית  •  יום רביעי, 27 אוגוסט 2014, 14:12



במקום שכר עבודה - אזי את רושמת את המילה "פיצויים"

ישראל אפל,  •  יום רביעי, 27 אוגוסט 2014, 15:27


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תשלום ימי מחלה


השאלה הקודמת:
מס חברות.

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים