שלום רב יש לי עסק לאיטום
אני צריך שתהיה לי אפשרות מצד אחד להפיק חשבונית מס/קבלה בפנקס נייר, ללקוחות פרטיים שמשלמים במקום ומקבלים מיד חשבונית וקבלה באותו מסמך. מצד שני ללקוחות אחרים (עסקיים) אני צריך להפיק קודם חשבונית מס (אלקטרונית), ואחרי שהם מאשרים את זה (אצלהם), להפיק קבלה (אלקטרונית או לא).
השאלה היא איך זה מבחינת מס הכנסה, האם זה קביל לנהל שני רצפים של מספרים סידוריים של חשבוניות, כלומר פעם להפיק חשבונית מס ממוחשבת וקבלה ופעם בפנקס הנייר.
וגם כשמפיקים חשבונית וקבלה בנפרד, האם המספר הסידורי של שניהם חייב להתאים או שאפשר "לשייך" קבלה מסוימת לחשבונית.
תודה רבה ואשמח לתשובהאנונימי • יום ראשון, 14 אפריל 2013, 20:50 |
אין בעיה לנהל חשבוניות בצורה שתיארת. מומלץ שסדרות המספרים יהיו שונות לגמרי בין שתי הסדרות. בהצלחה רודדרודד ריינגולד, רו"ח • יום שני, 15 אפריל 2013, 06:43 |
|