שתף חברים במידע
 הדפס
111

שאלה חשבונאית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שאלה חשבונאית


הינני מנהלת חשבונות מזה 25 שנה .
נתקלתי בשאלה לאחרונה שלא ידעתי לענות עליה ורציתי להתייעץ בנושא:
עובד עזב את מקום העבודה ושולמו לו פיצויים . ישנם כמה רישומים חשבונאיים שיש לבצע אחרי תרחיש כזה. רישום לעתודה לפיצויים ורישום מיעודה לפיצויים . שאלתי היא מה רושמים ,חובה זכות? והאם בד"כ פעולות מסוג כזה מבצע חשב שכר שיהנו מנהלת חשבונות בהשכלתו או חשב שהינו רואה חשבון במקצועו.
תודה מראש

נעמי

נעמי  •  יום שני, 21 ינואר 2013, 13:07



הרישום ע"י מנהל החשבונות הינו ע"י תחשיב שכר ופקודת שכר או לחילופין רישום התשלום לחובת פיצויים .

קלימיאן בני  •  יום רביעי, 06 פברואר 2013, 18:07


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הנהלת חשבונות


השאלה הקודמת:
ניכויי רשות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים