|
הינני מנהלת חשבונות מזה 25 שנה . נתקלתי בשאלה לאחרונה שלא ידעתי לענות עליה ורציתי להתייעץ בנושא: עובד עזב את מקום העבודה ושולמו לו פיצויים . ישנם כמה רישומים חשבונאיים שיש לבצע אחרי תרחיש כזה. רישום לעתודה לפיצויים ורישום מיעודה לפיצויים . שאלתי היא מה רושמים ,חובה זכות? והאם בד"כ פעולות מסוג כזה מבצע חשב שכר שיהנו מנהלת חשבונות בהשכלתו או חשב שהינו רואה חשבון במקצועו. תודה מראש
נעמינעמי • יום שני, 21 ינואר 2013, 13:07 |
הרישום ע"י מנהל החשבונות הינו ע"י תחשיב שכר ופקודת שכר או לחילופין רישום התשלום לחובת פיצויים .קלימיאן בני • יום רביעי, 06 פברואר 2013, 18:07 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|