שתף חברים במידע
 הדפס
111

נסיעות לחו"ל

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
נסיעות לחו"ל


שלום לכולם
אני מבקשת לדעת את כל התהליך של לקוח שהוא
נסע לחו"ל מה הפרוצדורה? מה צריך לעשות?
מה רושמים בטופס? איך רושמים? איך קולטים את זה? לאיזה כרטיס מכניסים את הטיסה והוצאות הטיסה? למה זה טוב? מהשלב הראשון ועד לקליטה בספרים. מה עושים? תודה
לכל מי שעוזר נא רשמו לי את הסדר מהשלב הראשון כי יש לי כמה לקוחות שיש להם נסיעות לחו"ל תודה.
מה אני צריכה גם לבקש מהם?
ממש תודה.

שי לי  •  יום ראשון, 14 אוקטובר 2012, 21:11



את הכל את צריכה לרשום בספרים באופן רגיל, את יכולה לתת לזה שם של כרטיס ח-ן: נסיעות חו"ל,
ותבדקי בתקנות מס הכנסה (הוצאות מסויימות) ושם תראי שההוצאות שמעל סכום מסויים אזי לא יהיו מוכרים אלא אך ורק באם הם יכנסו כהטבה בתלוש של העובד שלו,
למשל מס הכנסה מכיר בהוצ' לינה (הכולל ארוחת בוקר) אם זהו לא עבר את ה 100 $ בערך,
אולם באם זהו יותר, אזי צריכים לרשום את מה שמעבר ל-100 $ כהטבה בתלוש של העובד, כי אחרת מס הכנסה לא יכיר בסכומים שמעבר ל-100 $ ללילה...,

ישראל אפל  •  יום שלישי, 16 אוקטובר 2012, 18:40


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תאום מס


השאלה הקודמת:
שאלה על שווי רכב

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים