שתף חברים במידע
 הדפס
111

עוסק פטור+שכירה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
עוסק פטור+שכירה


שלום
אני עוסק פטור המרוויחה בין 1500-2500 ש"ח ממוצע בחודש. החודש התחלתי לעבוד גם כשכירה בשכר של כ5500 שח חודשי.
1.בטופס 101 של מקום העבודה החדש כתבתי שיש לי עוד הכנסות ואעשה תיאום מס. האם זו היתה טעות? מה עליי לעשות?
2.כמה מס אצטרך לשלם בסוף השנה כשאגיש את הדיווח השנתי? הרי מהשכר כשכירה מנכים אוטומטית מס הכנסה ומהשכר כעצמאית אני לא מגיעה לתשלום מס.
3.האם עליי להודיע לביטוח לאומי על עבודתי החדשה כשכירה? עד עכשיו לא שילמתי כי אני עובדת 6 שעות שבועיות

תודה

הילה   •  יום שני, 03 ספטמבר 2012, 18:18



ראשית מומלץ לפנות ליעוץ פרטני ל barakshv@walla.com, שנית, עפ"י נסיבות המקרה ייתכן כי עדיין לא תחוייבי בביטוח לאומי,תשלומי המס תלויים בגורמים נוספים כמו מספר ילדים,ועוד. יכולת לרשום כי זו עבודה יחידה,ובמידת הצורך תשלמי מקדמות מס.

רו'ח שויגמן  •  יום חמישי, 13 ספטמבר 2012, 14:45


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
האם להמשיך לשלם מע"M כשאין הכנסה.


השאלה הקודמת:
מס על חלוקת דיבידנד

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים