שתף חברים במידע
 הדפס
111

רכישת ריהוט ושיפוץ משרד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
רכישת ריהוט ושיפוץ משרד


היכן לרשום את ההוצאות הכספיות בגין רכישת ריהוט משרדי והוצאות שיפוץ. כיצד להתקזז במע"מ עבור הוצאות אלה?

יעקב אברהמי  •  יום שני, 09 יולי 2012, 11:41


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
מתלבט איפה ללמוד...


השאלה הקודמת:
חישוה הבראה בפנסיה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים