שתף חברים במידע
 הדפס
111

רכישת מתקן תמי 4 למשרד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
רכישת מתקן תמי 4 למשרד


שלום,
איך אני אמורה להתייחס לרכישת מתקן תמי 4 למשרדי (בעלות של כ- 3500 ש"ח ב- 36 תשלומים)? האם לציין את זה כהוצאה אחת במועד הרכישה או כל חודש לרשום את התשלום החודשי כהוצאה? האם זה פחת?
תודה מראש,
טל

טל  •  יום שלישי, 10 ינואר 2012, 00:20



את רושמת את חש הרכישה בפעם אחת לרכוש

רוני  •  יום רביעי, 11 ינואר 2012, 14:43


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דרישת מע"מ


השאלה הקודמת:
תיקון טופס 102 ביטוח לאומי

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים