שתף חברים במידע
 הדפס
111

הנהלת חשבונות לחברה אמריקאית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הנהלת חשבונות לחברה אמריקאית


שלום, אני נדרשת עכשיו לעשות הנהלת חשבונות לחברה אמריקאית.
האם מישהו יכול לעזור לי? במה השוני? איך מתייחסים ל-TAXES בחשבוניות? האם יש דוחות חודשיים להגשה או רק שנתיים?
כל מידע יתקבל בברכה.
תודה מראש
שרי

שרי  •  יום ראשון, 08 ינואר 2012, 14:57


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
התפטרות ממקום עבודה מרוחק ללא מעבר מגורים


השאלה הקודמת:
הוצאות ללא מע"מ

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים