|
שלום, אני שותף בעמותת מלכ"ר ורציתי לשאול לגבי הפרוצדורה של הוראות הקבע. האם ישנה דרך לעבוד רק מול הבנק ולנהל את העמותה באופן עצמאי, כאשר הוראות הקבע מאושרות, או שמא חובה לעבוד בשיתוף עם נקודת שידור/משרד ניהול חשבונות במטרה לקיים מידי חודש את הוראות הקבע? אסף • יום שישי, 25 נובמבר 2011, 01:37 |
יש שלשה אפשרויות לסליקת הוראות קבע. 1. באמצעות הבנק (מה שאומר, פחות שירות ויותר עלויות) 2. באמצעות לשכת שירות ייעודית. - לדוגמא: "ש.ק.ד." או "קשר הוראות קבע", שם תקבל (מנסיון) הרבה יותר שירות בהרבה פחות כסף. 3. רכישת תוכנה לסליקה עצמית. - עולה כמה שקלים, אבל אתה בעלים לעצמך.
קשר • יום חמישי, 01 דצמבר 2011, 23:06 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|