|
שלום, אני חדשה במקום עבודה ונתבקשתי לבצע פעולות לסוף שנת 2010 ולאחר מכן הוצאת מאזן והעברת יתרות. לשם העברת היתרות פניתי לאיש התוכנה והוא העביר לי את היתרות באופן אוטומטי כשבעצם לא ידענו שהפקידה הקודמת כבר העבירה את חלק מהיתרות לשנה הנוכחית. אי לכך יוצא שכעת יש כפילויות של העברת יתרות אך גרוע מכך קרה שחלק משמות הכרטיסים וע.מ. שלהם שונו בשנה הנוכחית (אינני יודעת מדוע נעשה כך) וכך קרה שבעצם שמות ומס' עוסק מורשה השתנו בכרטיסים שעובדים השנה. בעצם האינדקס של השנה הקודמת "דרס" את הפרטים של השנה הזו. מה עלי לעשות. זה קרה גם בספקים וגם בלקוחות. עזרתכם בבקשה - אני די נואשת. אנונימי • יום שלישי, 04 אוקטובר 2011, 20:46 |
אשמח לקבל תשובה לשאלה שלי, אני לא יודעת מה לעשותאנונימי • יום שלישי, 11 אוקטובר 2011, 22:46 |
תבדקי האם ניתן לבטל את העברת היתרות שנעשתה אוטומטית. בהצלחה רודדרודד ריינגולד, רו"ח • יום שישי, 14 אוקטובר 2011, 10:58 |
בדקתי מיד כשזה קרה - ואין אפשרות כזו.אנונימי • יום שישי, 14 אוקטובר 2011, 14:02 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|