שתף חברים במידע
 הדפס
111

תאונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תאונת עבודה


יש לי עובד שהתחיל לעבוד 12.04.11
ועבר תאונת עבודה חודש יולי הרופא נתן לו חופשת מחלה 13 ימים העובד ניצל 4 ימים מתוך 13 הימים שנתן לו הרופא
לא מילאנו לעובד טופס תביעה לביטוח לאומי אבל כן ניתן לעובד טופס 250
האם המעביד צריך לשלם בגין 4 ימי המחלה לפי החוק ימי המחלה או שצריך למלא טופס תביעה לביטוח לאומי בגין 4 הימים הללו
מה בדיוק צריך לעשות עם סוגיה כזו
תודה
דנה

דנה  •  יום שלישי, 02 אוגוסט 2011, 12:21



סליחה נעדר מהעבודה 9 ימים ולא 4 ימים כפי שצויין

דנה  •  יום שלישי, 02 אוגוסט 2011, 12:25


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
רווח על מוצר ?


השאלה הקודמת:
דמי הבראה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים