שתף חברים במידע
 הדפס
111

תאונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תאונת עבודה


עובד עם ותק 4 חודשים עבר תאונת עבודה העובד קיבל 13 ימי חופשת מחלה את מי אמור העובד לתבוע בגין חופשת המחלה האם המעסיק צריך לשלם לא מלא או ביטוח לאומי אשמח אם תפנו אותי אפילו לאתר בו אני יוכל לקבל אנפורמציה איך להתנהג במקרה הנ"ל
תודה דנה

דנה  •  יום ראשון, 24 יולי 2011, 13:54



דנה שלום
אם התאונה היא תאונת עבודה ביטוח לאומי משלם לעובד את כל ימי המחלה להם הוא זכאי אך ביטוח לאומי מחייב את המעביד בתשלום בגין שנים עשר הימים הראשונים - כל זאת ללא קשר לוותק שלו.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  שבת, 30 יולי 2011, 17:37


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
מילואים עובד חדש


השאלה הקודמת:
רישום שיקים שנתתי לביטחון

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים