שתף חברים במידע
 הדפס
111

לגבי חתימה דיגיטלית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
לגבי חתימה דיגיטלית


היי,

לאחר חיפוש בפורם לא מצאתי תשובה מספקת אשמח לעזרה
1.האם החתימה הדיגיטלית שהאתר מספק לי אינה דורשת חתימה + חותמת של העסק?
2.האם לאחר שיש חתימה דיגיטלית אפשר לשלוח ללקוח את החשבונית מס במייל ?
3.האם שמירה של החשבונית מס עם החתימה הדיגיטלית קבילה עבור מס הכנסה?

תודה
והמשך יום טוב

קובי  •  יום שלישי, 31 מאי 2011, 15:43



שלום קובי,

1. במסמכים אלקטרוניים אין צורך בחותמת וחתימה פיזיים.
2. כמובן.
3. כן, חשבונית אלקטרונית הינה חשבונית לכל דבר ועניין, לרבות לצרכי מס.

שלומי  •  יום שלישי, 31 מאי 2011, 17:30



שלומי תודה על התשובה
האם אתה תשובתך וודאית ועל סמך מה?

קובי  •  יום שלישי, 31 מאי 2011, 17:48



היי קובי,

במקביל השארת את הטלפון שלך במייל - אתקשר אלייך במהלך הבוקר.

שלומי  •  יום רביעי, 01 יוני 2011, 07:22


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
שאלה בנוגע ללימוד


השאלה הקודמת:
הוצאות לשלם

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים