|
שלום, אני רואה חשבון ורציתי להבין לעומק את כל נושא חשבונית ביטול כפי שמופיע במערכת שלכם. קיבלתי מלקוח שלי אוסף של חשבונית שהמילה ביטול מופיע עליהם. לפי מיטב ידיעתי בכדי שחשבונית תהיה מבוטלת יש לקבל את מקור החשבונית מהלקוח כל שביטול המסמך בצורה זו אינו תואם את הוראות ניהול ספרים. תודה מראש על תשובתכם.מתן • יום שני, 28 מרץ 2011, 13:56 |
שלום מתן,
1. קיבלת מלקוח מסמכים שהמילה 'בוטל' רשומה עליהם, ולא המילה 'ביטול'.
2. אכן, אתה צודק. צריך לקבל את החשבונית המקורית המבוטלת מהלקוח, וללא חשבונית זו, לא ניתן לבטל את החשבונית. בחלון ביטול מסמך רשום כך בפירוש:
- יש לשמור את המסמך המקורי המודפס ולציין עליו בכתב יד בולט: "בוטל". - לא ניתן לבטל מסמכים שה 'מקור' שלהם נמצא כבר ביד הלקוח!
אם תרצה מידע נוסף, אתה מוזמן להתקשר. הטלפונים שלנו מצויים בלחצן 'צור קשר' למעלה.
שלומי • יום שני, 28 מרץ 2011, 14:02 |
תודה רודד, מה הכוונה שהמקור שלהם נמצא אצל הלקוח ? איך התוכנה יודעת שהמקור נמצא אצלי ולא אצל הלקוח ואז מאפשרת לבטל ?מתן • יום שני, 28 מרץ 2011, 15:09 |
התוכנה לא יודעת כלום, בדיוק כפי שפנקס חשבוניות לא יודע. על בעל העסק מוטלת האחריות לוודא שהמקור לא נמצא אצל הלקוח שלו (זאת אומרת שהלקוח שלו לא דיווח/ידווח על ההוצאה)שלומי • יום שני, 28 מרץ 2011, 15:19 |
תודה שלומי, לאחר שנרשמה פעולת "בוטל" האם החשבונית נמחקת מהנהלת החשבונות ? האם היא מופיעה במינוס ? תודה.מתן • יום שני, 28 מרץ 2011, 15:38 |
לא, החשבונית לא נמחקת: היא עדיין מופיעה במערכת לצורך תיעוד. כמו כן חשבונית זו אינה באה לידי ביטוי בדוחות - לא כהכנסה (+) ולא כהוצאה (-).שלומי • יום שני, 28 מרץ 2011, 16:19 |
תודה שלומי.מתן • יום שלישי, 29 מרץ 2011, 08:17 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|