שתף חברים במידע
 הדפס
111

ניכויים מספקים

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ניכויים מספקים


שלום

ההנחיות של מס הכנסה בנוגע לניכוי במקור השתנו. אין לדווח על ניכוי במינוס.
מה קורה כאשר נתתי שיק לספק בדצמבר 2010 ובינואר מסיבות שונות נאלצתי לבטלו. ולא להוציא אחר.
במהלך שנת 2011 כנראה לא תהיה פעילות עם הספק ולכן ב 856 של סוף השנה יהיה לי ניכוי בשיעור שלילי. מה עושים במקרה כזה. האם אני יכולה בטופס 102 לקזז את הסכום עם ספק אחר? או שהסכום אבוד????

שרון  •  יום חמישי, 10 פברואר 2011, 16:06



שרון שלום
הפתרון כאן הוא להגיש דוח 102 לדשמצבר מתקן עם ביטול השיק.
לצורך קבלת הכסף ממס הכנסה יש לדבר עם פקיד השומה הרלבנטי וככל הנראה יגידו לך לצרף מכתב עם שיק מבוטל של החברה לצורך החזר הכסף לחשבון בנק החברה.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  שבת, 19 פברואר 2011, 16:49



שלום רב,בספק חד פעמי נוכה ניכוי במקור נכון, בדיעבד התברר שסכום העסקה היה שגוי והיה צריך להיות יותר נמוך לכן גם הניכוי שגוי, כלומר נוכה יותר..הוחזר כסף לחשבון יש אפשרות לעשות פקודת יומן על הניכוי החדש?

טלי  •  יום שלישי, 16 יוני 2026, 05:54



כן את אמורה להכין פקודת סטורנו .

קלימיאן בני - מידע   •  שבת, 20 יוני 2026, 12:09


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הוצאות מס הכנסה


השאלה הקודמת:
הגשת דו"ח שנתי 2025 עוסק פטור ע"י מייצג

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים