|
שלום רב! ברצוני לדעת באיזה אופן הכי נכון וכדאי לרשום הוצאות (בערך 1000 ש"ח לעובד!)בגין השתלמות לעובדים -כולל לינה, ארוחות וכ'? תודה רבה מראש ויום פורה!ענת • יום שני, 20 דצמבר 2010, 13:05 |
ענת שלום התשובה היא לא חד משמעית וממליץ להתייעץ עם רואה החשבון של החברה, אם את רוצה להתייעץ איתי טלפונית ולהשמיע לי עוד פרטים בטלפון 037526661 בהצלחה רודדרודד ריינגולד רו"ח • יום רביעי, 22 דצמבר 2010, 21:57 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|