שתף חברים במידע
 הדפס
111

הוצ' השתלמות

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הוצ' השתלמות


שלום רב!
ברצוני לדעת באיזה אופן הכי נכון וכדאי לרשום הוצאות (בערך 1000 ש"ח לעובד!)בגין השתלמות לעובדים -כולל לינה, ארוחות וכ'?
תודה רבה מראש ויום פורה!

ענת  •  יום שני, 20 דצמבר 2010, 13:05



ענת שלום
התשובה היא לא חד משמעית וממליץ להתייעץ עם רואה החשבון של החברה, אם את רוצה להתייעץ איתי טלפונית ולהשמיע לי עוד פרטים בטלפון 037526661
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד רו"ח  •  יום רביעי, 22 דצמבר 2010, 21:57


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
חברות קשורות


השאלה הקודמת:
שיק מחברת ביטוח

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים