שתף חברים במידע
 הדפס
111

פיטורי עובד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
פיטורי עובד


שלום רב! יש לי עובד שעבד החל מ- 7/10/10 ועד 16/12/10 קיבל העובד הודעה בע"פ כשבוע ימים על הפסקת עבודתו , החליט העובד שלא להגיע לעבודה ולא לתת חפיפה...האם אני יכולה (חוקית) לקזז לו בגין ימי עבודה כ- 5ימים לערך?? כי לא קיבל הסכמת מעביד שלא להגיע והיה צריך להגיע....יש מחליף ...מה עליי לעשות בנוגע לתלוש שלא והאם מותר לי לקזז לו על זה שלא הגיע? תודה מראש!

אפרת  •  יום ראשון, 19 דצמבר 2010, 10:51



אפרת שלום
ראשית יש לבדוק האם זכאי גם לימי חופש.
אם מדובר על אי תשלום החמישה ימים שהיה אמור להגיע בתקופת ההודעה המוקדמת ולא הגיע הרי שאין בעיה.
אם מדובר על קיזוז מתוך הימים שעבד, נראה לי שלא ניתן משום שפוטר ולא התפטר.
אם היה מתפטר היה חייב להישאר את תקופת ההודעה המוקדמת.
בהצלחה
רודדד

רודד ריינגולד רו"ח  •  יום רביעי, 22 דצמבר 2010, 22:05


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
רכוש קבוע


השאלה הקודמת:
פיטורי עובד

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים