שתף חברים במידע
 הדפס
111

תאונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תאונת עבודה


עובד בחברה נפצע במהלך עבודתו בחברה ולא בדרך איליה או ממנה
במקרה ושכב בבית החולים כמה ימים
מה הפרוזדורה שצריך לעשות בחברה
כלומר איזה טפסים חייבים למלא ולמי להגיש
ומי משלם לעובד החברה או ביטוח לאומי?
ומה עם פוליסת ביטוח פנסיה לעובדים האם היא מכסה משהו בתאונות ?
תודה

רינת  •  יום שני, 13 דצמבר 2010, 14:03



רינת שלום
אם זו תאונת עבודה יש לתבוע את ביטוח לאומי בטופס שמספרו אם אינני טועה בל 511.
ביטוח לאומי ישלם לעובד ויתבע את המעביד בתשלום עבור 12 הימים הראשונים.
לגבי פנסיה יתכן ויש בה מרכיב של אובדן כושר עבודה אך זה כמובן תלוי בתנאי הפוליסה ויש לבדוק עם סוכן הביטוח.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד רו"ח  •  יום שלישי, 14 דצמבר 2010, 07:31


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
רווח / הפסד הון


השאלה הקודמת:
רכב חברה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים