שתף חברים במידע
 הדפס
111

שלט למשרד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שלט למשרד


אילו פרטים ניתן ל ציין בשלט ? מספר טלפון? מהו הגודל המקובל?

זהבה הרוש  •  יום חמישי, 02 ספטמבר 2010, 12:31



זהבה שלום
אין הפורום עוסק בגודל ומה כותבים בשלטים למשרד, מה גם שלא ציינת כלל על איזה משרד מדובר וכו'.

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד רו"ח  •  שבת, 04 ספטמבר 2010, 09:34


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
איך לסווג תרומה


השאלה הקודמת:
קצובת ביגוד מגזר ציבורי

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים