שתף חברים במידע
 הדפס
111

שימוש בתוכנת ה FLEX

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שימוש בתוכנת ה FLEX


שלום,
אני עומד לפתוח עסק קטן של מתן שירות לפיתוח טכנולוגיות ומוצרים, וכנראה אפתח זאת כעוסק מורשה בשלב הראשון.

רציתי לדעת האם בשימושי בתוכנת ה FLEX אני בעצם חוסך את שירותי הנהח"ש?

כמו כן, אני מבין שאזדקק לשירותי ראיית חשבון לצרכי תכנון מס וכדומה אך האם התוכנה הזאת חוסכת לי את נושא יצירת הדוחות לצורך הגשה?

תודה רבה

עופר  •  יום שני, 16 יוני 2008, 13:23



היי עפר,

כן. באמצעות תוכנת פלקס ניתן לבצע את שירותי הנהלת החשבונות (הגשת דוח מע"מ ומקדמות מס הכנסה) בצורה קלה ופשוטה ובכך לחסוך כמאתיים-שלוש מאות ש"ח בחודש.

לגבי תכנון מס ודוח שנתי: לא ניתן לבצע בפלקס וכדאי כבר בשלב מוקדם ליצור קשר עם יועץ מס, מנהל חשבונות או רואה חשבון.

תודה אשמח לראות אותך בין לקוחותינו :-)

מנהל האתר  •  שלומי  •  יום שני, 16 יוני 2008, 13:30



בהמשך לשאלה הקודמת, האם התכנה "מסננת" באופן אוטומטי כמה ניתן לרשום לצרכי מס, לדוגמא, הוצאות רכב האם התכנה מתריעה על כך שרק שני שליש ניתן לרשום כהוצאה מוכרת?

מיקי  •  יום שלישי, 17 יוני 2008, 12:17



כמובן.
כל הוצאה ניתן לשייך לסוג הוצאה מסוים, ואחוז ההוצאה המוכר מצוין בצד.

הערה:
הרישום הזה מתייחס להוצאות מוכרות לצרכי מע"מ בלבד.

מנהל האתר  •  שלומי  •  יום שלישי, 17 יוני 2008, 12:39



[הועבר - שאלה נפתחה כשאלה חדשה]

עופר  •  יום ראשון, 22 יוני 2008, 18:13


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
רישם המחאות שהתקבלו


השאלה הקודמת:
הנהלת חשבונות ותרומות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים