שתף חברים במידע
 הדפס
111

ריהוט בעבודה מהבית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ריהוט בעבודה מהבית


שלום,
אני עובד מהבית. לאחרונה התקנתי בחדר שבו אני עובד (חדר שמשמש גם לעבודה וגם לצרכים פרטיים) ארון לאחסון המסמכים.
האם אפשר להכיר בו כהוצאה מוכרת? האם בהתקנה אפשר להכיר כהוצאה ולא כהשקעה בציוד?

רונן  •  יום רביעי, 21 יולי 2010, 15:32



רונן שלום
אם הארון הוא לשימוש עסקי אין בעיה לקזז את המע"מ.
לגבי ההובלה הכלל החשבונאי אומר כי יש להוסיפו לעלות הנכס.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד רו"ח  •  שבת, 31 יולי 2010, 08:13



אני עובדת מהבית רכשתי ספריה המשמשת את העסק ואת הבית יחד. (חצי חצי)האם ההוצאה מוכרת?
ואם כן כהשקעה או כהוצאה?

תודה

שולמית

שולמית  •  יום שני, 28 פברואר 2011, 22:29



שלום רב,
גם לי שאלה בנושא:
פתחתי משרד חדש והנני עובדת מהבית. יש לי פינת עבודה בסלון, ועקב כך רכשתי ריהוט חדש המתאים לשימוש עסקי וביתי. הרכישה היתה יקרה ומושקעת מהרגיל כדי למתג את העסק, אך הינה משמשת גם את צרכי הבית. (לדוג: פינת ישיבה מרשימה ללקוחות אך כמובן גם חלק אינטגרלי מהסלון) השאלה מה הכלל לקביעת האפשרות להכיר בריהוט כהוצאה מוכרת, ומה הכלל לקביעת היחסיות. כמו"כ מאיזה סכום הרכישה תחשב כהשקעה ולא כהוצאה.

בתודה מראש,
מיכל

מיכל  •  יום רביעי, 02 מרץ 2011, 10:00



שולמית שלום
ניתן לרשום חצי מההוצאה אך כרכוש קבוע, אם מדובר בכמה מאות שקלים הייתי רושם כהוצאות אחזקה 50%.

למיכל עניתי בשאלה אחרת.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  יום רביעי, 16 מרץ 2011, 00:28


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תשלום עבור תיווך כולל מע"מ??


השאלה הקודמת:
יום בחירה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים