שתף חברים במידע
 הדפס
111

טפסים לתאונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
טפסים לתאונת עבודה


מה מספר הטופס של הביטוח לאומי שמשתמשים בעסק אחרי תאונת עבודה של עובד מסויים
ולאן שולחים הטופס ומי שולח
ומנ צריך לצרף לטופס

חנאן  •  יום רביעי, 24 ספטמבר 2008, 11:41



ב"ל 511 שולחים אותו שולחים אותו למשרד ביטוח לאומי השייך למקום מגורי העובד הנפגע.
חוץ מזה יש טופס שנקרא ב"ל 250 שנונתים אותו למרפאה או למיון במידה והעובד מובל עם פגיעתו לטיפול רפואי וזאת על פי דרישת המרפאה או המיון כאמור

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום רביעי, 24 ספטמבר 2008, 15:21



1.אחרי מסירת טופס 250 למיון
מי משלם הוצאות הטיפול
ואם ביטוח לאומי מכסה ההוצאות וגם דמי הפגיעה איך משולמים ולמי מועבר הכסף
2. האם הדיווח על פגיעה בעבודה היא לטובת המעביד או לרעתו, ואיך??

חנאן  •  יום חמישי, 25 ספטמבר 2008, 09:19



באופן עקרוני ביטוח לאומי אמור לשלם את הוצאות האשפוז על פי טופס 250.
דמי הפגיעה משולמים לאחר בדיקת התביעה המוגשת על ידי העובד על גבי טופס ב"ל 511
ישירות לחשבון הבנק של העובד.
המעביד בעת אישור התביעה מחוייב על ידי ביטוח לאומי בתשלום שווי של 12 ימי עבודה ראשונים של העובד הנפגע.
כלומר באם ימי הפגיעה הינן פחות משנים עשר יום מומלץ למעביד לשלם לעובד את שכרו בעד ימי פגיעתו כנגד ויתור העובד על תביעה של ביטוח לאומי לעניין.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום שישי, 26 ספטמבר 2008, 21:10


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
חשבוניות.


השאלה הקודמת:
כיבוד-הוצאות עודפות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים