שתף חברים במידע
 הדפס
111

ימי חופש

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ימי חופש


בוקר טוב ,

עובד שעדיין ממשיך לעבוד בחברה מבקש לשלם לו עבור ימי חופש שלא ניצל אותם במהלך עבודתו בחברה

האם המעסיק חייב לשלם לו עבורם או להוציא אותו לחופשה מאולצת מה שנקרא

מה החוק אומר בנושא הזה

האם המעסיק חייב לשלם עבור ימי חופש לא מנוצלים לעובד שממשיך לעבוד ולא מתכוון לסיים עבודתו

סמי  •  יום שלישי, 25 מאי 2010, 10:45



אין חובה לשלם את החופש בכסף בזמן העבודה
המעביד חייב לאפשר לעובד לצאת לחופש בתאום עם המעסיק כאשר זה נח למעסיק והמעסיק יכול לכפות על העובד לצאת לחופש (כלומר להודיע לעובד שהוא יוצא לחופש לשבוע ימים למשל עח ימי החופשה להם העובד זכאי

רונית צ  •  יום שלישי, 25 מאי 2010, 11:33



רונית, היטבת לענות, רק אוסיף שהמעביד חייב להודיע לעובד מראש.

בברכה

סמנכ"ל כספים  •  יום שלישי, 25 מאי 2010, 13:31


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דו"ח נסיעה לחו"ל


השאלה הקודמת:
שאלה דחופה!!!

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים