שתף חברים במידע
 הדפס
111

טופס 106 לצורך דו"ח שנתי למס הכנסה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
טופס 106 לצורך דו"ח שנתי למס הכנסה


שלום רב,
אני נדרש להגיש דו"ח שנתי למ"ה, מאחר שאני שכיר וגם עצמאי.
ביחס לאחד ממקומות העבודה בהם עבדתי כשכיר בשנת 2009, אינני מצליח להשיג טופס 106.
מה ניתן לעשות ?
האם יש למעסיק הקודם שלי מחויבות לתת לי טופס 106 ?
כיצד ניתן יהיה להגיש את הדו"ח השנתי בלי אותו טופס ?

תודה, מיכאל

מיכאל  •  שבת, 10 אפריל 2010, 11:54



רודד שלום,

אשמח לקבל את תשובתך.

מיכאל  •  יום רביעי, 14 אפריל 2010, 22:27



מיכאל שלום,
אתה יכול לצרף לדוח השנתי את תלוש השכר של חודש דצמבר. בתלוש השכר ישנם את כל הנתונים מצטבריםלשנת 2009 - סה"כ ההכנסות וכל ההפרשות למינהן (מס הכנסה ששולם הפרשות לקופת"ג וכו')

אריאלה   •  יום חמישי, 15 אפריל 2010, 13:58


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הוצ נסיעה לחו"ל


השאלה הקודמת:
רודד\שלומי דחוף!!!

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים