שתף חברים במידע
 הדפס
111

שאלה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שאלה


שלום רב,
בשעה טובה אני מתחילה בקום חדש כמנהלת חשבונות מתחילה ויחידה אשר אצטרך לנהל בופן עצמאי. יש לי פגישה עם רו"ח שהם עבדו קודם. איזה שאלות אני אמורה לשאול רו"ח על מנת שיקל עליי בהמשך ההתנהלות העצמאית ואיזה חומר אמורה להביא איתי למשרד החדש.

טל  •  יום שני, 11 ינואר 2010, 17:30



טל היי
ראשית שיהיה בהצלחה בתפקידך החדש.
עלייך לקבל ממנו גיבוי של תוכנת הנהלת החשבונות של שנה קודמת וכן גיבוי משכורות.
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד  •  יום רביעי, 20 ינואר 2010, 21:56


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
ספר תקבולים ותשלומים - התאמה לפעילות הבנק


השאלה הקודמת:
עזרה בהוספת הוצאות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים