|
רצית לדעת בבקשה, מה צריך להכין למאזן סוף שנה כלומר מה אני צריכה להכין לרואה החשבון? ולמה צריכה לדאוג לאיזה טפסים תודה
חנאן • יום שלישי, 01 דצמבר 2009, 22:44 |
לצורך הכנת מאזן לרואה חשבון יש להכין בין השאר אישורי יתרות בנקים והתאמות בנק התאמות לקוחות ספקים. לעבור על כל היתרות ולארות כי הן נכונות. אישורי הפקדות לביטוחי מנהלים. טופס 126 טופס 856 רישום הוצאות מראש והוצאות לשלם. צילומי פוליסות ביטוח. דוח שווים. צילומי חשבוניות של רכוש קבוע.
קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • רודד ריינגולד • יום שני, 07 דצמבר 2009, 06:14 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|