טפסים ביטוח לאומי - אישור למס הכנסה |
שלום, איזה מסמכים נדרש לבקש מביטוח לאומי לטובת הדוח השנתי? היו לנו הכנסות מביטוח לאומי של: 1. נכות של הילד. 2. דמי ילדים. 3. אבטלה. 4. דמי לידה.
קיבלתי טופס אישור מס הכנסה מביטוח לאומי על האבטלה. זה מכסה את סעיף 3. וקיבלתי עוד טופס איש מס הכנסה מביטוח לאומי על גמלאות אמהות. אבל הסכום של הטפוס הזה נמוך מסך הכספים שקיבלתי מביטוח לאומי על סעיפים 1,2,4 יחדיו. האם יש טפסים נוספים שפספסתי לבקש?
תודה רבה. רוניתרונית • יום חמישי, 01 פברואר 2024, 15:39 |