שתף חברים במידע
 הדפס
111

טפסים ביטוח לאומי - אישור למס הכנסה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
טפסים ביטוח לאומי - אישור למס הכנסה


שלום,
איזה מסמכים נדרש לבקש מביטוח לאומי לטובת הדוח השנתי?
היו לנו הכנסות מביטוח לאומי של:
1. נכות של הילד.
2. דמי ילדים.
3. אבטלה.
4. דמי לידה.

קיבלתי טופס אישור מס הכנסה מביטוח לאומי על האבטלה. זה מכסה את סעיף 3.
וקיבלתי עוד טופס איש מס הכנסה מביטוח לאומי על גמלאות אמהות. אבל הסכום של הטפוס הזה נמוך מסך הכספים שקיבלתי מביטוח לאומי על סעיפים 1,2,4 יחדיו.
האם יש טפסים נוספים שפספסתי לבקש?

תודה רבה.
רונית

רונית  •  יום חמישי, 01 פברואר 2024, 15:39


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
מכירת רכב מעל 3.5


השאלה הקודמת:
זריקת קבלות שנסרקו למחשב

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים