שתף חברים במידע
 הדפס
111

קליטת תשלום לספק

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
קליטת תשלום לספק


שלום לכולם.

אני חדשה בתחום ואת התעודה קיבלתי לפני כמה שנים.
יש לי שאלה לגבי קליטת תשלום לספק.
יש ספקים קבועים (בזק/דלק/ניידים וכו') שהתשלום אליהם מועבר בהוראת קבע בנקאית כל חודש באופן אוטומטי.
במעמד קליטת חשבונית אני רושמת גם את התשלום (ת. אסמכתא = ת. חשבונית ות. ערך = ת. תשלום בפועל).
האם זה תקין?
ז"א האם ניתן לרשום תשלום בהו"ק לפני ביצוע התשלום בפועל או חייבת לרשום רק שהתשלום ירד בבנק?

נ.ב. אני יחידה בחברה ולפעמים נעזרת ברו"ח, אבל אשמח לעוד המלצות לעבודה בשוטף.

תודה רבה לעונים.

מרינה  •  יום חמישי, 24 נובמבר 2022, 12:11



מרינה שלום לך
אני מציע לך לרשום בשלב הראשון את החשבונית ובשלב השני את התשלום בהוראת הקבע .

קלימיאן בני -מידע  •  שבת, 26 נובמבר 2022, 18:53


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
מנהל חשבונות ראשית


השאלה הקודמת:
הוצאות חניה לעובדי החברה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים