שלום לכולם.
אני חדשה בתחום ואת התעודה קיבלתי לפני כמה שנים. יש לי שאלה לגבי קליטת תשלום לספק. יש ספקים קבועים (בזק/דלק/ניידים וכו') שהתשלום אליהם מועבר בהוראת קבע בנקאית כל חודש באופן אוטומטי. במעמד קליטת חשבונית אני רושמת גם את התשלום (ת. אסמכתא = ת. חשבונית ות. ערך = ת. תשלום בפועל). האם זה תקין? ז"א האם ניתן לרשום תשלום בהו"ק לפני ביצוע התשלום בפועל או חייבת לרשום רק שהתשלום ירד בבנק?
נ.ב. אני יחידה בחברה ולפעמים נעזרת ברו"ח, אבל אשמח לעוד המלצות לעבודה בשוטף.
תודה רבה לעונים. מרינה • יום חמישי, 24 נובמבר 2022, 12:11 |