בעלי מקבל מחברת ביטוח אבדן כושר עבודה בסך הנושק ל-6000 ש"ח, לקח להם שנה עד לאישור התביעה אז יצא שרק בתאריך 15/12/20 אושרה התביעה רטרואקטיבית מחודש נובמבר בשנת 2019 והופקדה לחשבון בתאריך ה-15/12/20 - מהסכום המאושר ניכו 50 אחוז מס - בנוסף הוא קיבל החזר פרמיות ששולמו על על התקופה המאושרת דהיינו מחודש נובמבר 19 עד דצמבר 20 - סכום אלף שקל בחודש. כשביקשנו טופס 106 על הסכומים האלה - הם טענו שהמערכות שלהם נסגרו ולכן הם לא יכלו להוציא לו טופס - ומשכך הם הוציאו תלוש ב-31/12/20 בו הופיע הסכום של חודש ינואר 21 ושם כהפרשים נרשם הסכום של כל ההפרשים כולל החזרי הפרמיה ששולמו לו מהשנים המאושרות. לפני כשלושה חודשים ביטוח לאומי פונה לבעלי בדרישת תשלום של 2000 ש"ח לחודש מחודש ינואר בטענה שהוא קיבל שכר של 20,000שח לחודש - למותר לציין כי מאחר שבעלי היה עצמאי עד מועד מחלתו - המשכנו לשלם לו ביטוח לאומי בסכום שהם שלחו לנו בדרישה בכל חודש. כל הניסיונות שלנו להסדיר זאת מול ביטוח לאומי עלו בתוהו - הם עומדים על דעתם שאנחנו צריכים לשלם 2000 שח לחודש למרות שהעברנו להם גם תלושים, גם תדפיסי מהבנק וגם את המכתב של חברת הביטוח בדבר האישור לתשלום אבדן כושר עבודה הסכומים ותאריך ההפקדה של הסכום זאת ועוד במכתב סיכום דוח לשנת 2020 שבעלי קיבל מביטוח לאומי צויין גם סכום מסויים כהכנסה מחברת הביטוח שגם אותו משייכים בדרישת התשלום לשנת 21 - בסופו של ענין - חברת הביטוח מתחפרת בטענה כי הדבר נעשה בגלל סגירת המערכות הכספיות שלה - ואת ביטוח לאומי זה לא מעניין - ואנחנו באמצע - האם יש איזושהי דרך להסדיר העניין - הנושא דחוף שלא יעקלו לנו את החשבון - אם זה דורש תשלום ייעוץ - אנחנו מוכנים לשלם העיקר לסיים הנושא. תודהקולט • יום שישי, 31 דצמבר 2021, 13:18 |