שתף חברים במידע
 הדפס
111

תשלום עבור מחלת עובד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תשלום עבור מחלת עובד


עובד שמוגדר כעובד במשרה חודשית- משרה מלאה 6 ימים בשבוע. בפועל בדר"כ עובד ביום שישי יותר משעתיים ומקבל על כך תעריף שעות נוספות החל מהשעה השלישית. בחופשת מחלה של העובד צריך לשלם לו לפי 2 שעות ביום שישי או להתחשב בכך שעובד בדר"כ שעות נוספות?

אנונימי  •  יום שלישי, 02 פברואר 2021, 13:59


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
פיצויים


השאלה הקודמת:
תמחור שרותי הנהלת חשבונות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים