שתף חברים במידע
 הדפס
111

הוצאת עובדים לחל"ת

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הוצאת עובדים לחל"ת


היי
אני עובדת חדשה במשרד של אולם, בעקבות הקורונה המנהלת חשבונות הקודמת הוציאה את כל העובדים לחל"ת ולאחר מכן בעקבות ההקלות החזירה את חלקם,
אולם בעקבות המגבלות החדשות כל העובדים הוצאו שוב לחל"ת ולא דיווחתי על תחילת החל"ת שלהם(בסביבות ה13.07)
עכשיו אני צריכה לדווח עליהם??

שרי  •  יום שלישי, 25 אוגוסט 2020, 11:24



שרי שלום לך
את אמורה לדווח בתוכנת השכר בהתאמה לביטוח לאומי ושרות התעסוקה .

קלימיאן בני   •  יום חמישי, 27 אוגוסט 2020, 19:11


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
טופס 858 החזר מס על השקעה בשותפויות נפט


השאלה הקודמת:
זיכוי מס ביטוח חיים בת זוג

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים