שתף חברים במידע
 הדפס
111

הנהלת חשבונות ניהול ספרים

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הנהלת חשבונות ניהול ספרים


שלום
עברתי להיות עסק מורשה לפני חידש ולכן אני חייב לנהל ספרים .

רציתי לדעת
1.האם אני חייב לרשום בספרים רק את ההוצאות שלגביהן אני מבקש בחזרי מעמ
2.איך אני מתיחס להוצאות ששלומו מראש לשנה כגוו ביטוח רכב ששלום כבר בתחילת השנה וכו האם עלי לבקש החזרי מעמ על החלק היחסי לגבי כל חודש
3.איך אני מתיחס לקבלת הכנסות בתשלומים וכנ"ל לגבי הוצאות ששולמו בתשלומים

תודה

איציק  •  יום שלישי, 29 יולי 2008, 11:10



איציק שלום
ברכותיי לכניסתך לעולם העוסקים המורשים
לענייננו - ספר תקבולים ותשלומים נועד לרישום כל ההכנסות וכל ההוצאות לרבות אלו שאין בהן מע"מ, ולפיכך יש טורים מיוחדים לכל דבר כזה, פרקטית במידה ולא נרשמה הוצאה בספר תמיד ניתן לכלולה בדוח האישי שמוגש למס הכנסה.
לעניין מע"מ על ביטוחים לא ניתן לקזז מע"מ משום שאין בהם מע"מ, הרישום למעשה הכי נכון צריך להיות על בסיס פרעון התשלום בפועל כך שאם שילמת את כל הסכום מראש אתה יכול לרשום אותו כהוצאה.
לעניין הכנסות דווח על בסיס חשבוניות שהוצאת בפועל, טיפ נוסף הוא שאתה ככל הנראה בהתאם לעיסוקך שאיני יודע אותו אתה יכול להוציא חשבונית במועד פרעון התשלום בלבד.
בהצלחה

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואי חשבון  •  יום שלישי, 29 יולי 2008, 19:58


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
שיפוץ בעסק- הוצאה מוכרת?


השאלה הקודמת:
הנחה בחשבוניות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים