שלום, בחודש אוגוסט קבלנו מלקוח סכום שגוי.בחודש ספטמבר החזרנו ללקוח את הסכום העודף. בזמן הזה הפקנו קבלה על הסכום הגבוה אך לא שלחנו אותה ללקוח. איך עליי לנהוג כעת כדי להוציא קבלה נכונה ללקוח? מה פקודות היומן? תודהצחי • יום שלישי, 24 ספטמבר 2019, 11:18 |
תתקשר ia32463108@gmail.comישראל אפל, • יום שלישי, 24 ספטמבר 2019, 20:10 |
מה מספר הטלפון?צחי • יום שלישי, 24 ספטמבר 2019, 23:06 |
תן לו קבלה חדשה - עם הסכום הנכון ואת הקבלה המקורית הראשונה - תהדק לעותק שלה שבפנקס - ותרשום על זה 2 קווים - ותכתוב באמצע - "קבלה מבוטלת" ישראל אפל, • יום רביעי, 25 ספטמבר 2019, 07:13 |
או "מבוטל"ישראל אפל, • יום רביעי, 25 ספטמבר 2019, 07:13 |
אפשר לבטל את הקבלה המקורית דרך הרווחית? יש להם את האפשרות הזוצחי • יום רביעי, 25 ספטמבר 2019, 09:24 |
צחי שלום לך אתה אמור לבצע בריווחית הפקדה של השק הראשון ללקוח כהחזר ולאחר מכן להוציא קבלה חדשה .קלימיאן בני • יום רביעי, 25 ספטמבר 2019, 11:04 |
אז תתקשר לריווחיתישראל אפל, • יום רביעי, 25 ספטמבר 2019, 23:12 |
|