שתף חברים במידע
 הדפס
111

הגדרת ימים לביטוח לאומי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הגדרת ימים לביטוח לאומי


למה משנה הגדרת ימים לביטוח לאומי?
למה יש רק אפשרות ל5 או 6 ימים ולא פחות, מה מעדכנים אם עובדים נניח 3 ימים בשבוע?
ואם עובדים 5 ימים ולפעמים שישי אז לעדכן 6 או 5 לבט"ל

תודה תודה

דוד  •  יום שני, 01 יולי 2019, 11:57



דוד שלום לך
עובד העובד 3 ימים הינו עובד יומי הנכנס למסגרת 5 ימים לצורך התחשיבים .

מידע הנהלת חשבונות   •  יום שני, 08 יולי 2019, 08:48


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דו"ח נוכחות


השאלה הקודמת:
הוצאה שוטפת או רכוש קבוע

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים