שתף חברים במידע
 הדפס
111

הלוואה לעובד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הלוואה לעובד


שלום.
עובד קיבל 7,000 ₪ הלוואה במזומן שנמשך מהבנק.
החזר ההלוואה ב -14 תשלומים מהמשכורת. ההלוואה נרשמה בתלוש השכר
לצרכי מס.
לפיכך בשכר נוסף 7,000 ₪ נטו בגין הלוואה וגם העובד קיבל בפועל 7,000 ₪.
יוצא שקיבל פעמיים הלוואה. מה שגוי כאן?! איך לרשום ולסגור את ההלוואה?
תודה רבה
ציפי



ציפי  •  יום שני, 10 יוני 2019, 19:18



ציפי שלום לך
את אמורה לרשום את ההלוואה כרכיב לצורך ריבית ומס ולהוריד כמפרעה את סך 7000 ש"ח .

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  מידע הנהלת חשבונות   •  יום רביעי, 12 יוני 2019, 09:09


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
לקוח פלסטיני


השאלה הקודמת:
פטור מניכוי מס במקור

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים