שתף חברים במידע
 הדפס
111

מילוי טופס 101 לשכירה שעובדת גם כעצמאית (עוסק פטור)

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
מילוי טופס 101 לשכירה שעובדת גם כעצמאית (עוסק פטור)


שלום, אני צפויה להתחיל לעבוד כשכירה בקרוב (במשרה חלקית), ועליי למלא טופס 101. אני עובדת כעצמאית בהיקף שעות קטן (כ-6 שעות בשבוע). איך עליי לדווח על עבודתי כעצמאית במסגרת הטופס? האם ההכנסה מעבודה כעצמאית היא משכורת חלקית? כיצד אני מגישה בקשה לתיאום מס - הרי אין ללקוחותיי תיק ניכויים.. אשמח להכוונתך. תודה רבה.

עדי  •  יום שלישי, 20 יוני 2017, 11:09



שלום עדי,

אין צורך לדווח בטופס 101 על הכנסותייך כעצמאית. אם את שכירה ביותר ממקום עבודה אחד, אז יש צורך לדווח על עבודה נוספת.
עלייך לדווח במסגרת הדוח השנתי על הכנסותייך כשכירה וכעצמאית ולצרף טופס 106 שתקבלי מהמעסיק.

בהצלחה

מאיה  •  יום שלישי, 20 יוני 2017, 19:23



העבודה שלך - הינה משכורת חלקית,

בטופס 101 - את צריכה לדווח - שיש לך הכנסה נוספת,
והמעביד שלך - אמור לנכות 48% מהשכר - ולהעביר זאת למס הכנסה,

את יכולה לבקש ממס הכנסה - שיתנו לך אישור למעביד -
שינכה ממך - פחות מ-48%,
(וזהו הנקרא - תיאום מס),

ישראל אפל,  •  יום שלישי, 20 יוני 2017, 21:27



שניהם טועים לפי דעתי. תוודאי מול מקום העבודה או האתר של מס הכנסה.

קובי  •  יום שלישי, 07 ינואר 2020, 12:34



עדי שלום לך
כדאי לגשת למס ההכנסה ולבצע תיאום מס על סמך המידע והנתונים על הכנסותייך .

קלימיאן בני   •  יום חמישי, 09 ינואר 2020, 08:32


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הוצאות מוכרות


השאלה הקודמת:
ניהול ספרים במקרה שלי

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים