שתף חברים במידע
 הדפס
111

תשלום לחגים לעובד שעתי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תשלום לחגים לעובד שעתי


שלום,
אני בעלת עסק פרטי (צהרון) ובו עובדים העובדים על פי שכר שעתי ובהתאם ללוח פעילות של משרד התמת.
הבנתי כי עליי לשלם להם בעבור 9 ימים חגים שנתיים, אולם רק אם עבדו אצלי לפחות 3 חודשים .
2 שאלות :
1-האם זו אכן לשון החוק?
2-אם יש לי עובדים שלא עובדים כעת 3 חודשים ואיני מריכה כעת לשלם להם בעבור ימי חגים אלו,האם אצטרך לשלם זאת רטרואקטיבית ברגע שישלימו 3 חודשי עבודה או שבגלל שהם לא היו בעלי ותק עכשיו הם לא ראשיים לקבל על תקופת החגים שהיתה כעת ולא אצטרך לשלם להם על זה רטרו?

תודה רבה,
אילנה

אילנה  •  יום חמישי, 03 נובמבר 2016, 22:04



אכן עובדים שעתים זכאים לתשלום ימי החג רק לאחר שהשלימו 3 חודשי עבודה - זה החוק
ולא- את לא צריכה להשלים רטרואקטיבית...מרגע שיתחילו את החודש הרביעי לעבודתם- כאשר יהיה חג, תהיי חייבת ע"פ חוק לשלם להם אותו.

איריס   •  יום חמישי, 17 נובמבר 2016, 08:55



ברגע שהעובד היומי/שעתי - הינו עובד מעל 3 חודשים - אזי צריכים להתחיל לשלם לו (מכאן ולהבא) - גם על ימי החג,
ובאם נעדר - לפני או אחרי החג - אזי הוא לא זכאי,
למעט - באם המעביד הסכים להיעדרות,

ישראל אפל,  •  יום שני, 28 נובמבר 2016, 07:59



תיקון:
ובאם נעדר - יום לפני או יום אחרי החג - אזי הוא לא זכאי...,
למעט - באם המעביד הסכים להיעדרות,

ישראל אפל,  •  יום חמישי, 01 דצמבר 2016, 09:32


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
עובד שעתי נפגע בעבודה


השאלה הקודמת:
חריגה מתנאי תשלום-דחוף

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים