שתף חברים במידע
 הדפס
111

תעודת משלוח

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תעודת משלוח


שלום רב, אם הזמנתי ציוד משרדי והונפק חשבונית מס לתשלום. אחד המוצרים בהזמנה לא הגיע הסוג שביקשי והוחזר לספק. למחרת סיפקו לי את המוצר שביקשתי בצירוף תעודת משלוח ובו הסכום על המוצר. ביקשתי מהספק חשבונית מס זיכויכי בעקבות התעודת משלוח הם ינפיקו חשבונית מס לתשלום ואז יצא חיוב כפול. הספק טוען שזה תקין ולא יחייב אותי בחשבונית תשלום האם זה נכון לעשות מבחינה חשבונאית? היו אמורים להנפיק תעודת משלוח לתשלום 0 כי החחשבונית מס כבר הונפקה

קרן  •  יום רביעי, 29 יוני 2016, 14:52



קרן שלום לך
הוצאת סחורה ממחסן חייבת להיות מגובה בתעודת משלוח או לחילופין חשבונית מס / תעודת משלוח .
סך כל החשבוניות אמור לכסות את סך הסחורה שנמכרה לך .

קלימיאן בני  •  יום רביעי, 29 יוני 2016, 23:03



תקלטי את החשבונית כפי שהיא ותצמידי אליה את תעודת המשלוח כך שתהיה לך אסמכתא שקיבלת מה שהזמנת.
אם תעודת המשלוח יצאה על 0 סביר להניח שכבר לא יחייבו אותך רק תהיי במעקב על זה.

ענת  •  יום שני, 04 יולי 2016, 14:48


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
שכיהכנסות משכירות חנות ללא פתיחת תיק במעמ


השאלה הקודמת:
מאזן בוחן וגיול חובות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים