|
שלום רב, אם הזמנתי ציוד משרדי והונפק חשבונית מס לתשלום. אחד המוצרים בהזמנה לא הגיע הסוג שביקשי והוחזר לספק. למחרת סיפקו לי את המוצר שביקשתי בצירוף תעודת משלוח ובו הסכום על המוצר. ביקשתי מהספק חשבונית מס זיכויכי בעקבות התעודת משלוח הם ינפיקו חשבונית מס לתשלום ואז יצא חיוב כפול. הספק טוען שזה תקין ולא יחייב אותי בחשבונית תשלום האם זה נכון לעשות מבחינה חשבונאית? היו אמורים להנפיק תעודת משלוח לתשלום 0 כי החחשבונית מס כבר הונפקהקרן • יום רביעי, 29 יוני 2016, 14:52 |
קרן שלום לך הוצאת סחורה ממחסן חייבת להיות מגובה בתעודת משלוח או לחילופין חשבונית מס / תעודת משלוח . סך כל החשבוניות אמור לכסות את סך הסחורה שנמכרה לך .קלימיאן בני • יום רביעי, 29 יוני 2016, 23:03 |
תקלטי את החשבונית כפי שהיא ותצמידי אליה את תעודת המשלוח כך שתהיה לך אסמכתא שקיבלת מה שהזמנת. אם תעודת המשלוח יצאה על 0 סביר להניח שכבר לא יחייבו אותך רק תהיי במעקב על זה.
ענת • יום שני, 04 יולי 2016, 14:48 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|