שתף חברים במידע
 הדפס
111

הזמנת מוצרים מחו"ל

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הזמנת מוצרים מחו"ל


כשאני מזמין מחו"ל דבר מה, נותנים לי 2 מסמכים:

1) PROFORMA INVOICE
2) COMMERCIAL INVOICE, אשר אותה הם מצרפים לחבילה הנשלחת ואשר משמשת את המכס.

שאלותי:

1) מה עלי לתייק בהנהלת החשבונות לצורך מס הכנסה - האם את ה P.I. או את ה C.I. ?

2) במידה במדובר ב C.I., האם יש חשיבות לכך שהסכומים בתיוק לצורך מס הכנסה יהיו זהים ל C.I. שהשולח צירף למשלוח לעניין המכס?
כמובן, שהחשבונית שאשמור לצורך מס הכנסה זהה לסכום ששולם בפועל.

תודה

רן  •  יום רביעי, 20 מאי 2009, 09:25



רן שלום
עדיף לשמור את שניהם.
כפי שציינת מה שתכתוב בהנהלת חשבונות בפועל זה את התשלום בפועל.
כמו כן יש לשמור כמובן את רשימון הייבוא ולרשום את הוצאותיו.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  ריינגולד רואה חשבון  •  יום חמישי, 21 מאי 2009, 06:38



תודה.

האם מבחינת הנהלת חשבונות יש חשיבות להתאמה בין CI שצירף השולח לחבילה לצורך מכס לבין ה CI שאתייק?
ה CI שצורף בחבילה מייצג את ערך החבילה ולא את גובה התשלום בפועל, וכמו כן אינו כולל את עלות המשלוח.

רן  •  יום חמישי, 21 מאי 2009, 07:21



לגבי עלות המשלוח יש לך חשבוניות נפרדות שמפורטות גם בחשבון עמיל המכס.
לגבי ה - ci מומלץ שתהיה התאמה.

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  ריינגולד רואה חשבון  •  יום שישי, 22 מאי 2009, 07:39


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דוח סוף שנה


השאלה הקודמת:
חשבוניות עסקה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים