שתף חברים במידע
 הדפס
111

הגדרת תפקיד מנהלת חשבונות ראשית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הגדרת תפקיד מנהלת חשבונות ראשית


שלום,
אני מנהלת חשבונות עם ניסיון רב.
ומבינה שכל חברה וחברה מאוד שונה בניהול מערכת כספים, אך נתקלתי בבעיה שלא יכולה למצוא היזשו הגדרה של תפקיד מנהלת חשבונות ראשית - כללי.
במקום העבודה חדשה בתפקיד מנהלת חשבונות ראשית אינני יכולה לעשות חצי מעבודה הקודמת שלי.
שני התפקידים בקפיפות למנהל כספים של חברה.
האם אתם יכולים לעזור לי להבין בנושא.

בברכה,
קטי



קטי  •  יום שלישי, 07 יוני 2016, 10:11



קודם כל תלמדי עברית כראוי !!!

משה  •  יום חמישי, 09 יוני 2016, 15:35



קטי שלום לך
יש הבדל מהותי בין עבודה מנה"ח ראשי בחברה קטנה / בינונית לבין חברה גדולה .
בחברה גדולה יש מספר מנהלי חשבונות כאשר האחד מטפל בלקוחות וגבייה , השני בספקים ותשלומים ועבודה מנהל הכספים הינו פיקוח , ניהול דיווחים חודשיים ושנתיים והכנת מאזן ודוחות שנתיים .

קלימיאן בני  •  יום חמישי, 09 יוני 2016, 17:00


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
יום עיון ונטוורקינג לחשבי/ות שכר


השאלה הקודמת:
עבר פלילי ולימוד הנה"ח

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים