שתף חברים במידע
 הדפס
111

ביטוח לאומי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ביטוח לאומי


הייתי עצמאי משנת 2012 והפסקתי ב 2015.
איך מדווחים על כך לביטוח לאומי? לא פתחתי תיק עצמאי בביטוח לאומי.

גד  •  יום ראשון, 07 פברואר 2016, 10:11



גד שלום רב
ביטוח לאומי מתעדכן דרך פתיחת התיק במס הכנסה ואני רוצה להבין אם לא פתחת תיק בביטוח לאומי אז איך אתה רוצה להפסיק .

קלימיאן בני  •  יום ראשון, 07 פברואר 2016, 22:02



תודה בני. אני רוצה לדווח, כלומר גם לפתוח וגם לסגור.
באתר של ביטוח לאומי לא רשום שהייתי עצמאי.
1. האם צריך למלא טופס פתיחה וסגירה?
2. האם צריך לדווח לביטוח לאומי על גובה ההכנסות או שהם מקבלים מידע ממס הכנסה?
3. אם צריך לדווח על גובה ההכנסה, איך עושים זאת?

תודה רבה

גד  •  יום שני, 08 פברואר 2016, 09:08



תשלח טופס שנקרא "דין וחשבון רב שנתי: ובו פרטי העיסוק, תאריכים והכנסה ניתן לשלוח בפקס לפי איזור מגורים.
בכל מקרה אם אתה רואה שזה לא מספיק ברור תצרף דף הסבר ןטלפון והפקיד יתקשר אם משהו לא ברור
ואת החיוב תקבל בדואר במידה ויש.
הכל מקרה ממליצה להתייעץ עם איש מקצוע בכל הנוגע להגדרת הכנסה ושעות עבודה.

רוחית  •  יום שני, 08 פברואר 2016, 20:22


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
החזר מחב.ביטוח


השאלה הקודמת:
רשימון

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים