שלום רב, דיווחתי את דיווחי ביטוח לאומי(היה באותו חודש רק דיווח 1)של חודש נובמבר בדף הפנקס של חודש דצמבר. איך עלי לתקן זאת? (כמובן שעכשיו את דיווח דצמבר אני שוב ממלאה על שובר ריק ורושמת -דצמבר שזה המקום הנכון) מאיה • יום רביעי, 13 ינואר 2016, 22:47 |
את מפחדת ללכת לסניף של ביטוח הלאומי, לגבי מעסיקים - זה פתוח - גם אחה"צ, ישראל אפל, • שבת, 16 ינואר 2016, 20:14 |
מאיה בוקר טוב את אמורה להגיש דו"ח מתוקן על חודש 11 בכדי להתאים אותו לתשלום בפועל ואז הדו"ח הנוסף לחודש 12 יהיה תקין .קלימיאן בני • יום ראשון, 17 ינואר 2016, 10:05 |
|