שתף חברים במידע
 הדפס
111

שאלה על מערכת למילוי טופס 101 ממוחשב

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שאלה על מערכת למילוי טופס 101 ממוחשב


ערב טוב
אני מנהל כוח אדם בחברת קייטרינג לאירועים. יש לנו סה"כ כמאתיים עובדים ואנחנו מחפשים פתרון לקבלת טופסי 101 מהם עם תחילת השנה.

ראינו מספר מערכות בתשלום אבל הן כולן חלק ממערכת ניהול ארגונית גדולה יותר ואנחנו לא מעוניינים כרגע בהכנסת מערכת חדשה לעסק.

השאלה שלי היא לגבי המערכת הזו למילוי טופס 101. על פניו נראית לי בסדר לשימוש. האם יש מניעה שנשתמש במערכת הזו?

דניאל  •  יום ראשון, 20 דצמבר 2015, 18:21


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תיקון דיווח לחשבונית מס ישנה


השאלה הקודמת:
לשכת מנהלי חשבונות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים