|
ברצוני לשאול יש לי משרד בבניין מגורים אני משלם לוועד בית כל חודש האם יש בעיה לוועד לתת לי חשבונית אם לא מה עליו לעשות ? תודה רבהמשה • יום ראשון, 01 נובמבר 2015, 02:46 |
שלום משה מכיוון שוועד בית הוא לא עוסק אז הוא לא מוציא חשבונית. אבל זה לא משנה מבחינתך. אתה רושם את ההוצאה לפי השיק.קדם חי • יום ראשון, 01 נובמבר 2015, 12:33 |
משה שלום,
בדר"כ ועדי בתים מוסרים לך קבלה על תשלום שלך. אותה ניתן לרשום כהוצאה של העסק, כמובן ללא קיזוז מע"מ (כי הם לא עסק).
בהצלחה נדיהנדיה • יום ראשון, 01 נובמבר 2015, 22:15 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|