שתף חברים במידע
 הדפס
111

דמי מחלה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
דמי מחלה


כאשר עובד הביא אישור מחלה
מה אני צריכה לעשות בקשר לאישור האם זה מספיק או שצריך גם לקשר את ביטוח לאומי

צ.מ.  •  יום ראשון, 11 אוקטובר 2015, 11:55



צ.מ שלום רב
אישור מחלה הינו לצורך תיעוד/אימות ולתחשיב ימי המחלה המגיעים לעובד .

קלימיאן בני  •  יום שני, 12 אוקטובר 2015, 09:52


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תיאום מה כאשר ההכנסה לא ידועה מראש


השאלה הקודמת:
פיצויי צוק איתן

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים