שתף חברים במידע
 הדפס
111

חופשת לידה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
חופשת לידה


לעובדת בחופשת לידה צריך להמשיך לשלם לה
זכויות סוציאלים(פנסיה או ביטוח מנהלים)
איך עושים את זה בפועל? ז"א איך רושמים לה תלוש ? כי לא משלמים לה שכר.

סליה  •  יום שלישי, 28 אפריל 2009, 07:08



סליה שלום
משלמים את התשלומים לחברת היטוח וכן מחייבים את העובדת בחלקה (החובה להמשיך ולשלם לה חלה רק גם אם היא משלמת את חלקה)
ורושמים את ההוצאה כהוצאות סוציאליות בפקודת יומן רגילה ולא דרך פקודת משכורת.
כמובן שעם חזרת העובדת לעבודה יש להתחשבן איתה על חלקה.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  ריינגולד רואה חשבון  •  יום רביעי, 29 אפריל 2009, 07:44


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הגשת דוח שנתי לעוסק מורשה


השאלה הקודמת:
דוח סוף שנה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים