|
שלום רב!
אני עוסק כמדריך בחברות שונות, כעצמאי. בעבור סדרת הרצאות קצרה (5 מפגשים) אני מעוניין להעסיק עוזר הוראה ולשלם לו על כך. עוזר ההוראה שמצאתי אינו עוסק מורשה, והחברה עבורה נעשית ההדרכה מוכנה להקצות סכום כלשהו עבור כל מפגש (שיועבר אלי). אני מעוניין לשלם כל מס רלוונטי (מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה) ולקזז זאת מהסכום שיועבר לעוזר ההוראה ולהעביר לו את היתרה כשכר מרצים. אשמח מאוד לקבל הוראות מדויקות - כמה וכיצד עלי לשלם את המיסים ובנוסף לדעת האם ישנה דרישה מיוחדת כלשהי ממני (מילוי טופס או דיווח כלשהו לרשויות) הנדרש ממני לגבי מתן שכר המרצים או שמספיק הרישום כהוצאה.
תודה!בני • יום שלישי, 23 יוני 2015, 00:05 |
בני שלום,
אם הינך הולך להעסיק עובד/עוזר, אתה נדרש להוציא לו תלוש משכורות, למלא לו טפסים, לדווח לשלם מיסים לרשויות (בגין העובד).
רישום של הוצאה בעסק שלך, נעשת דרך הוצאת תלוש משכורת לעובד.
במידה ותרצה עזרה בהנפקת תלוש משכורת, כולל מתן הסתר על תשלום מיסים ודיווחים לרשיות ומילוי טפסים, מוזמן לפנות אלי במייל: nadya.tikva@gmail.com בהצלחה נדיהנדיה • יום שלישי, 23 יוני 2015, 10:32 |
במידה וההתקשרות היא חד פעמית - האם ניתן לעשות זאת דרך מה שבקרא "שכר מרצים"?
תודה!בני • יום שלישי, 23 יוני 2015, 10:33 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|